تولید و ساخت دستگاه سند بلاست در شهر جدید اندیشه

Sand blast machine-1
Sand blast machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


مدلی بسیار بالاتر و بزرگتر از کابین سندبلاست را اتاق سندبلاست می‌گویند. این سیستم به این صورت است. که اپراتورها جهت تمیزکاری وارد اتاقی می‌شوند. اندازه‌های اتاق‌های سندبلاست بسیار متنوع هستند. بعضی از اتاق‌های سندبلاست به قدری بزرگ می‌باشند که جهت تمیزکاری دستگاه‌هایی مانند خودرو، ماشین‌آلات، واگن، تجهیزات ساخت ساختمان، هواپیما و تجهیزات صنعتی نیز است.فاده می‌شوند. از اتاق‌های سندبلاست به هر دلیلی که است.فاده می‌کنید، به تجهیزات مختلفی نیاز دارید. در ادامه به اجزای مهم و اصلی اتاق‌های سندبلاست می‌پردازیم.

Benjamin Chew Tilghman  مخترع اولین دستگاه سندبلاست می باشد. تاریخچه هر چیزی بوجود آورنده آن است. و تاریخچه سندبلاست نیز مخترع آن …  Benjamin Chew Tilghman  تیلگمن مردی است. که با دقت در محیط خشن اطراف خود توانست سندبلاست را اختراع کند. نقل شده است. روزی ژنرال تیلگمن از پشت شیشه پنجره اتاق خود مشغول نگاه کردن به افراد خود بود، که  متوجه مات شدن قسمتی ازشیشه پنجره اتاقش شد که درطوفان شن روز قبل در معرض طوفان شن بود

به کارگیری روش سندبلاست با آب یک روش صنعتی و در عین حال آسان می باشد که دارای کاربردهای فراوان با اثربخشی زیاد است.. است.فاده از واترجت صنعتی و سند بلاست با آب می تواند جایگزین دو روش لایه برداری سندبلاست با هوا یا لایه برداری با پاشش آب توسط واترجت فوق فشار قوی گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر