خدمات و سرویس دستگاه سند بلاست در شهر جدید اندیشه

Sand blast machine-1
Sand blast machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


تمیزکاری برخی سطوح بزرگ مانند ساختمان‌ها و ماشین‌آلات صنعتی به روش سندبلاست انجام می‌شود. علاوه بر سطوح بزرگ، روش سندبلاست در تجهیزات کوچک نیز به کار می‌رود؛ مثلا سطح آچارهای زنگ‌زده و پیچ گوشتی را با سرعت بالایی می‌توان با کمک دستگاه سندبلاست تمیز کرد.

یکی از مشکلات متداول در برخی خانه‌ها و ساختمان‌ها، به وجود آمدن کپک است.. کپک ممکن است. باعث به وجود آمدن مشکلاتی مانند سرفه، عطسه، سوزش چشم، حمله آسم و آلرژی در فرد شود و روی سلامت افراد تاثیر بسزایی بگذارد. بنابراین برای رفع کپک می‌توانید از روش سندبلاست کمک بگیرید.

میزان چسبندگی رنگ پس از اعمال هر لایه و سفت شدن آن باید بوسیله ابزار تست چسبندگی از قبیل نوار سنجش چسبندگی بر اساس است.اندارد های ذیربط مورد ارزیابی قرار گیرد.هر نوع عیب و نقص احتمالی بر روی سطح نهایی باید بگونه ای ترمیم گردد که سطح نهایی کار یکداستیل هستند قبل از سندبلاست باید توسط کاور پوشانده شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر