فروش دستگاه سنگبری در بومهن

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


دستگاه های سنگبری کارگاهی صد صنعت، با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند. ما در این بخش و این فیلم ارائه شده در این صفحه، می خواهیم شما را با انواع دستگاه های سنگبری کارگاهی، که توسط شرکت ما تولید شده است.، آشنا نماییم.

نحوه انتخاب دستگاه سنگبری کارگاهی وابسته با فاکتور های متنوعی می باشد. که از جمله این فاکتورهای تاثیر گذار حجم و ابعاد پروژه و متراژ سنگ نما و راه پله در مرحله نازک کاری می باشد، همچنین نوع سنگ در انتخاب دستگاه مناسب تاثیر گذار است. از جمله انواع سنگ های قابل برش با دستگاه های برش سنگ ساختمانی می توان سنگ های گرانیت، کوارتزیت، تراورتن، مرمر، مرمریت، دکتون، گابرو را نام برد که دارای سختی های متفاوت بوده و باعث تغییر تیغه بر مبنای سختی سنگ می شود.

شما در این صفحه، با انواع دستگاه سنگبری کارگاهی تولید شده در صد صنعت آشنا شدید. در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره پیش از خرید یا تهیه این دستگاه ها را دارید، همین الان با تلفن های کارخانه تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن، شما را راهنمایی کنند.



( فروش ) های دیگر