خدمات و سرویس دستگاه سنگبری در شهر ری

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


هزینه مربوط به تعمیرات، شامل نشدن گارانتی و خدمات پس از فروش، هزینه خدمات سرویس، چایگزینی قطعات دستگاه و پیدا کردن آنها، از جمله مواردی است. که، هزینه کم را جبران خواهد کرد. در نتیجه، قیمت اولیه مناسب، عامل تشویق کننده ای در خرید دستگاه سنگبری دست دوم، محسوب نمی شود.

دستگاه برش سنگ یا دستگاه سنگبری کارگاهی دستگاهی است. که جهت برش سنگ با قابلیت برش تحت زاویه سنگ های ساختمانی در پروژه های ساختمانی سنگین و سبک مورد است.فاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند با انجام برش های دقیق و تحت زاویه ابعاد مختلف سنگ را به درستی و با دقت قابل قبول با حداقل پرتی مصالح برش دهد. هایپر صنعت فامکو تامین کننده انواع دستگاه های برش سنگ کارگاهی و ثابت با بهترین کیفیت و برند های روز وارداتی و داخلی، دارای است.اندارد روز دنیا می باشد:

دستگاه سنگبری دارای شاسی تمام فولادی و صفحه کار می باشد که صفحه کار در ابعاد مختلف در مدل های مختلف موجود می باشد. این دستگاه دارای یک فک متحرک می باشد که الکتروموتور بر روی آن سوار است.. برش توسط تیغه نصب شده روی الکتروموتور انجام می شود. تمامی مدل های دستگاه سنگبری دارای سیستم آبرسانی به تیغه و الکتروموتور ضد آب می باشند. ابعاد دستگاه برش سنگ کارگاهی متنوع بوده و قابلیت ایجاد برش زاویه دار در تمامی مدل ها وجود دارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر