تولید و ساخت دستگاه سنگ‌زنی در شهر جدید اندیشه

Grinding machine-1
Grinding machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


یکی دیگر از قطعات پرکاربرد در دنیای مدرن و صنعتی امروز چرخ‌دنده‌ها هستند. از آنجایی که چرخ‌دنده‌ها بایستی طول عمر بالا و کیفیت ساخت مطلوبی داشته باشند، نیاز به سنگ‌زنی با دقت بالا در آن‌ها امری اجتناب ناپذیر است.. بدین منظور دستگاه سی ان سی سنگ دنده زنی، در نمونه‌ها و سایزهای مختلف تولید شده است.. در این دستگاه، سنگ به صورت چرخ حلزون طراحی می‌شود؛ تا بتواند با دندانه‌های چرخ‌دنده درگیر شده و سبب سایش یکنواخت تمام دنده‌های چرخ دنده گردد. با چرخش سنگ، که به صورت

به سنگ زنی با است.فاده از محیط خارجی ابزار (چرخ سنگ) &#;سنگزنی محیطی&#; گفته می شود. برای سنگ زنی محیطی لازم است. محور دستگاه بصورت افقی قرار گرفته باشد، به همین علت به این ماشین ها &#;سنگ زن محیطی&#; نیز گفته می شود. (دیسکی را با یک سوراخ مرکزی تجسم نمایید، برای تماس محیط آن با قطعه کار باید محور نگهدارنده ی سنگ در راستای افقی باشد. )

یکی از پرکاربردترین، حجم‌های صنعتی که به طور گسترده در ساخت تجهیزات مختلف از آن است.فاده می‌شود؛ کره و یا بخشی از کره است.. از این رو نیازمند به دستگاه‌های خاصی هستیم تا بتوانیم فرآیند پرداخت‌کاری نهایی را بر روی چنین قطعاتی انجام  دهیم. دستگاه cnc سنگ‌زنی کروی، دقیقا بدین منظور توسعه پیدا کرده است.. مدل‌های مختلف دستگاه سنگ‌زنی سی ان سی کروی تولید شده است.؛ که برای ابعاد مختلف قطعه کار مناسب بوده و عموما قطعه کار کروی و سنگ (ابزار ساینده) هر دو می‌چرخند.



( تولید و ساخت ) های دیگر