خدمات و سرویس دستگاه سنگ‌زنی در شهر جدید اندیشه

Grinding machine-1
Grinding machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


تقسیم بندی میلر بعلت وجود تداخل میان بخش های مختلف آن کمی گمراه کننده است. و اسامی بکار رفته در آن چندان مرسوم نیست، لذا در این مقاله از طبقه بندی دیگری است.فاده کرده ایم که مطابق آن دستگاه های سنگ زنی در پنج دسته ی ماشین های سنگ تخت، ماشین های سنگ است.وانه ای،  سنترلس (یا بدون مرغک) ، درون سای و ماشین های سنگ مخصوص تقسیم بندی می شوند.

سنگ زنی داخلی برای پرداخت کردن و اندازه کردن سوراخ های است.وانه ای و مخروطی در قطعاتی که قبلا سوراخکاری یا سوراخ ترلشی شده اند ، به کار می رود.این روش مخصوصا برای اندازه کردن سطوح سوراخ قطعات سخت کاری شده مناسب است. در سنگ زنی داخلی می توان به تلرانسهای دقیق (٫اینچ) ٫میلی متر و حتی کمتر و پرداخت سطحی بسیار خوب دست یافت ، به طوری که غالبا پس از سنگ زنی نیازی به عملیات پرداخت کاری (lapping) دیگر نخواهد بود. درکارگاههای ابزار سازی و آموزشی ، از ماشین های گردسایی یونیورسال برای سنگ زنی داخلی است.فاده می شود . البته با توجه به اینکه ماشین های گردسایی یونیورسال ، قابلیتهای متفاوتی ( سنگ زنی خارجی ، پیشانی و داخلی) دارند ، از نظر سنگ زنی داخلی نسبت به ماشین های مخصوص سنگ زنی داخلی ، می توانند کلیه عملیات سنگ زنی داخلی را با سرعت وبه صورت اقتصادی بر روی سوراخهای با ابعاد متفاوت انجام دهند

ماشین سنگ زنی یا Grinding Machine  نوعی ماشین ابزار است. که با ایجاد ارتباطی صحیح میان قطعه کار و ابزار، سنگزنی را تسهیل مینماید. در این فرآیند قطعه کار می تواند بصورت است.وانه ای، چند وجهی، پله دار، مخروطی و &#; باشد که هر یک از آن ها نیازمند ماشین سنگ زنی بخصوصی هستند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر