فروش دستگاه سنگ‌زنی در شهر جدید اندیشه

Grinding machine-1
Grinding machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


بر خلاف تمامی انواع قبلی،  قطعه کار در موقعیت خود کاملا ثابت است. و دوران نمی کند، از طرفی تمامی حرکات &#;رفت و برگشتی&#; ، &#;چرخشی&#; و &#;شعاعی&#; محدود به چرخ سنگ خواهد بود. از این روش زمانی است.فاده می شود که قطعه کار مدور نباشد و چرخش متقارن آن حول محور قطعه دشوار یا غیر ممکن باشد. (Planetary Internal Grinding)

در &#;دستگاه هایی با محور عمودی و میز چرخان&#; با توجه به مخالف بودن جهت چرخش سنگ سنباده و چرخش میز ماشین، خطوط متقاطع و منحنی شکل بر روی سطح قطعه کار نقش می بندند، همچنین در این ماشین ها بعلت سطح تماس زیاد بین قطعه کار و پیشانی چرخ، لازم است. توان براده برداری بیشتری بکار گرفته شود.

امروزه برای صنایع حساس نظیر صنایع نظامی، هوایی، هسته‌ای و &#;، ابعاد دقیق قطعات معیار مهمی به حساب می‌آید. از این رو نیاز به دستگاه‌های دقیقی نظیر cnc بیش از پیش احساس می‌شود. فرآیند سنگ‌زنی با دقت‌های مختلفی قابل انجام است.، به عنوان نمونه، دستگاه cnc سنگ‌زنی می‌تواند دقتی در حدود نانومتر داشته باشد که به خوبی پاسخگوی نیاز صنایع مدرن می‌باشد.



( فروش ) های دیگر