تولید و ساخت دستگاه فرز - فرزکاری در شمال تهران

Milling machine - Milling-1
Milling machine - Milling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

شمال تهران به واسطه قرارگیری در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز ، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. . همین موضوع باعث شده تا روستاهای قدیمی شمال تهران که امروزه بخشی از بافت شهری پایتخت محسوب میشوند ، همه روزه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر تهران و ایران باشند . از جمله اماکن گردشگری شمال تهران میتوان به روستاهای خوش آب و هوای دربند و درکه اشاره کرد که با درخت های قدیمی و رودخانه های فصلی خود از دلبرترین اماکن تفریحی تهران محسوب میشوند . در این سمت و در محله ولنجک هم بام تهران و پیست اسکی توچال خودنمایی میکنند . در کل شمال تهران یکی از بهترین بخض های تهران برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. .

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.


در ماشین فرزهای کپی تراش یک قطعه بعنوان الگو در نظر گرفته می شود و با کمک مکانیزم های مختلف حرکت تیغه ی فرز تنظیم شده و قطعه کار را مطابق قطعه ی الگو ماشین کاری می کند. لازم است. قطعه ی الگو با بالاترین دقت ممکن ساخته شده شود. ابزاری که هندسه ی قطعه الگو را رصد می کند کاوشگر یا Probe نام دارد که با مکانیزم مکانیکی، هیدرولیکی، الکتریکی یا اپتیک ابزار براده برداری را هدایت می کند.

این ابزار مختص فرزهای افقی است. و یک سمت آن با دنباله ی مخروطی درون محور ماشین فرز قرار می گیرد. سمت دیگر میله ی فرزگیر از یاتاقانی عبور می کند که روی صفحه ی پشتیبان قرار گرفته و از تاب برداشتن و لرزش میله فرزگیر جلوگیری می کند.

&#; مهمترین فاکتور تعداد محورهای دستگاه فرز CNC است.. هرچه تعداد محورهای دستگاه بیشتر باشد، توانایی آن در انجام فرزکاری های پیچیده بیشتر و نتیجه نهایی دقیقتر خواهد بود. در نتیجه قیمت دستگاه فرز CNC فلزات ، با محور بیشتر بالاتر است..



( تولید و ساخت ) های دیگر