فروش دستگاه لمينيت در شرق تهران

Laminating machine-1
Laminating machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


لمینت (کیسه لمینت) لایه محافظ پوششی است. که بر روی پارچه مورد است.فاده جهت تولید جمبوبگ و انوع گونی ها (کیسه لمینت) داده می شود و به هنگام دوخت کیسه، سطح لمینت شده در داخل کیسه قرار گرفته و مانع نفوذ رطوبت داخل کیسه گونی می گردد.

لمینت یکی از مهمترین مراحل خدمات پس از چاپ می باشد که نقش مهمی در بسته بندی یک جعبه و یا کارتن فانتزی دارد. نوع و کیفیت چسب لمینت در دوام و ماندگاری جعبه تأثیر زیادی دارد. از انواع آن می توان به سلولز مجهز به دستگاه لمینت سرد و سلولز مجهز به دستگاه لمینت گرم (چسبی) نام برد که کارایی این دو دستگاه بسیار متفاوت است..

بنابراین در در چاپ جعبه هایی که کیفیت بالایی مد نظر مشتری است.، کار چاپی روی کاغذ گلاسه نازک چاپ می شود، پس از روکش سلفون و یووی موضعی (درصورت نیاز مشتری) برای اینکه ضخامت مورد نظر شما تامین گردد، فرم چاپی آماده شده را روی انواع مقواهای، ای فلوت، سی فلوت و پنج لایه لمینیت می گدارند، سپس با ساخت قالب و دایکات کار نهایی آماده می گردد، کاربرد لمینیت در صنایع چاپ و بسته بندی کارتن سازی بسیار است.، اما عموما برای ساخت انواع جعبه کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر