خدمات و سرویس دستگاه لمينيت و روکش کن در شرق تهران

Laminating and coating machine-1
Laminating and coating machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


این روکش های تزئینی علاوه بر زیبایی به دوام و کاربرد محصول نهایی در محیط هایی مانند آشپزخانه کمک می کند. محصول نهایی ضمن دارا بودن خواصی شبیه سایر اوراق فشرده چوبی خواص برتر دیگری نیز دارد که باعث ارتقا بازار آن در بین سایر اوراق فشرده چوبی مانند تخته خرده چوب (نئوپان)، تخته سه لایه، تخته فیبر سخت و &#; شده است..

دستگاه پرس برای نساجی کاربرد و ویژگی های: برای کریستال و چسب حلال بر اساس بر روی پارچه و مواد غیر وفنس پرس. به طور گسترده ای در است.فاده می شود: . پارچه و پوشاک صنعت . چمدان و کیف صنعت . صنعت بسته بندی . صنعت کفش . صنعت دکوراسیون...

دستگاه لمینت پروفیل upvc یا دستگاه روکش بعنوان تمام کننده و زیبا سازی بیشتر محصولات پی وی سی و چوب پلاست مورد است.فاده قرار میگیرد. دستگاه روکش پی وی سی به دو صورت چسب گرم مخصوص پروفیل UPVC و چسب سرد مخصوص بیشتر محصولات بر پایه پی وی سی و چوب پلاست قابل است.فاده می باشد. دستگاه برش لمینیت پی وی سی یا اسلایسر دستگاهی لازم و مکمل تولید محصول روکش شده است. که وظیفه برش روکش به عرضهای دلخواه را به کاربر میدهد. دستگاه لمینیت پروفیل یو پی وی چسب سرد یا کلد ملت و دستگاه لمینیت هات ملت یا چسب گرم میتوانند پروفیل UPVC را روکش کنند. بهترین گزینه و انتخاب برای مصارف کارگاهی دستگاه روکش چسب سرد میباشد. مجموعه اکسترودرپلاس دستگاههای متنوع لمینیت گرم و لمینیت سرد را از چین وارد کرده و کلیه خدمات مرتبط را در ایران انجام میدهد. اکسترودرپلاس سازنده و ارائه کننده دستگاه لمینیت چسب سرد میباشد. با بخش فروش در تماس باشید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر