خدمات و سرویس دستگاه هاي جانبي wood plast در شرق تهران

Wood plast side devices-1
Wood plast side devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 


ایستا پلیمر شریف برای تولید چوب پلاستیک از ترکیب ذرات ریز چوب یا الیاف آن به همراه پلاستیک های بازیافت شده است.فاده میکند. ذرات ریز چوب میتوانند از بامبو، پوسته بادام، کاه، الیاف تفاله، خاکه اره و … باشد و جنس مواد پلاستیکی نیز از پلی پروپیلن، پی وی سی و یا پلی اتیلن است.. این مواد با یکدیگر ترکیب میشوند و به صورت خمیر در می آیند. خمیر سازی به وسیله دستگاه اکسترودر انجام میگردد. پس از این مرحله با توجه به رنگ و طرح مورد نظر، مواد ترکیبی و رزین به خمیر اضافه می کنند و آن را درون قالب دلخواه میریزند تا خشک شود. کاربرد چوب پلاست (وود پلاست) بدست آمده برای مصارفی چون پوشش کف و دیوار و &#; است..

از وود پلاست میتوان به عنوان کفپوش است.فاده کرد. بسیاری از طراحان از چوب پلاستیک برای کف سازی روف گاردن، پیاده روها، حاشیه است.خرها و … است.فاده میکنند. مقاومت در برابر رطوبت و حرارت دو ویژگی مهم برای انتخاب این محصول به عنوان کفپوش است..

با توجه به نیاز سنجی و تحقیقات تیم R&D خود و در نظر داشتن کاربردی بودن کالاها و دوام بالا برای آنها و تقاضای بازار در است.فاده از متریال چوبی در معماریهای نوین و لوکس در فضاهای خارجی ساختمان اقدام به تولید کامپوزیتهای چوب پلاستیک(WOOD PLASTIC COMPOSITE) و محصولات تولیدی جانبی بر پایه این کامپوزیتها  با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و بالاترین کیفیت مواد اولیه  نموده است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر