خدمات و سرویس دستگاه هاي جانبي wood plast در شهر جدید اندیشه

Wood plast side devices-1
Wood plast side devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


نوآوری و خلاقیت مهندسین شرکت نست در طراحی پروفیل های جدید چوب پلاست ، نما چوب پلاست ، چوب پلاستیک و سایر مقاطع کاربردی این محصول در تولید باعث شد تا مشکلات پروفیل های مدل قدیمی رفع شده و تمهیداتی در جهت زیبایی بیشتر محصولات چوب پلاست پس از نصب محصول ایجاد گردد. چوب پلاست یا چوب پلاستیک (Wood Plastic Composit | WPC) جایگزینی مناسب برای چوب و سایر محصولات طبیعی است.. قیمت چوب پلاست دلیل دیگری است. که سبب شده این محصول جایگزین چوب در صنعت ساختمان باشد تا در عین زیبایی، ماندگاری و دوام بالا، کاملا مقرون به صرفه بوده و کمک بزرگی به زیبایی محیط زندگی ما می کند.

با توجه به نیاز سنجی و تحقیقات تیم R&D خود و در نظر داشتن کاربردی بودن کالاها و دوام بالا برای آنها و تقاضای بازار در است.فاده از متریال چوبی در معماریهای نوین و لوکس در فضاهای خارجی ساختمان اقدام به تولید کامپوزیتهای چوب پلاستیک(WOOD PLASTIC COMPOSITE) و محصولات تولیدی جانبی بر پایه این کامپوزیتها  با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و بالاترین کیفیت مواد اولیه  نموده است..

زمین موهبت مشترک همه ما انسان ها بدون شک نیازمند حفظ و مراقبت پیوسته است.. این نیاز یک طرفه نیست، چرا که جان ما جان همه درختان و مادر طبیعت است. بنیانگذاران سبز کالای &#;نست&#; (دوستداران طبیعت) از سال شروع به همکاری با زمین این موهبت مشترک کرده اند. سالهاست سبزی این کره خاکی در خطر است. و برای ادامه و جان بخشیدن دوباره به طبیعت هر روز و هر ثانیه از شما همنوعان خود دعوت به همکاری می نماییم.



( خدمات و سرویس ) های دیگر