خدمات و سرویس دستگاه هاي جانبي wood plast در چهاردانگه

Wood plast side devices-1
Wood plast side devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


با توجه به نیاز سنجی و تحقیقات تیم R&D خود و در نظر داشتن کاربردی بودن کالاها و دوام بالا برای آنها و تقاضای بازار در است.فاده از متریال چوبی در معماریهای نوین و لوکس در فضاهای خارجی ساختمان اقدام به تولید کامپوزیتهای چوب پلاستیک(WOOD PLASTIC COMPOSITE) و محصولات تولیدی جانبی بر پایه این کامپوزیتها  با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و بالاترین کیفیت مواد اولیه  نموده است..

کامپوزیت چوب پلاستیک WPC (Wood Plastic Composite) از الیاف چوب با پلاستیک به همراه یک سری از مواد افزودنی است.. این محصول در دهه در ایتالیا معرفی شد. اولین بار به بازار برای ساخت فضای بیرونی ساختمان در دهه وارد بازار شد در همان موقع در آمریکای شمای مورد توجه بسیاری قرار گرفت و با شروع قرن کشورهای هند، سنگاپور،مالزی،ژاپنو چین این محصول را به خود جذب کردند. حالا دیگر کامپوزیت های چوب پلاستیک بخشی از صنعت پلاستیک هستند که رشد سالانه آن در آمریکای شمالی ۸% و در اروپا % میباشد. با افزایش رشد WPC محصولات جدیدی به ظاهری متفاوت و پر کاربرد مانند: نیمکت، حصار، نرده و غیره وارد بازار شده اند.

دامنه اندازه ها و مقاومت در مقابل تردد برروی پروفیل ها، متفاوت و متنوع است.. برای پروژه های دیوار، کف، روف گاردن و فلاور باکس از پروفیل های گوناگون است.فاده میشود. لطفا قبل از انتخاب از مشاوره کارشناسان فنی مهندسی شرکت نست است.فاده کنید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر