فروش دستگاه های شهربازی در بومهن

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


باغهای زیبا و دل انگیز مانند باغ Vauxhall لندن در اوایل دوره مدرن به مکانهای تفریحی تبدیل شدند. این باغ ها جمعیت زیادی را به خود جلب کرده و سرگرمی های مختلفی از موسیقی زنده گرفته تا صعودهای بالون هوای گرم، سیرک و نمایش های آکروباتیک فراهم آوردند.

تجهیزات رایج شهربازی عموما به تجهیزاتی گفته می شوند که بهره برداری و درآمدزایی مناسبی داشته باشند، عموما ماشین برقی، کشتی، فریزبی دستگاه هایی هستند که درآمدزایی خوبی دارند. در واقع برای شهربازی های کوچک و سبک، مینی فریزبی یا کشتی کوچک تر و برای شهربازی های بزرگتر طبیعتا از دستگاه های بزرگتر است.فاده می شود و در شهربازی های سرپوشیده نیز دستگاه های سبک و ویدئو گیم ها مورد است.قبال خوبی قرار گرفتند. عموما در تعریف واقعی تجهیزات شهربازی، تجهیزاتی هستند که درآمدزایی مناسبی دارند. عموما به فرهنگ منطقه، جمعیت شهر، محل شهربازی، نحوه ی بهره برداری و مشاوره ای که در واقع شرکت تولید کننده یا شرکت بانی اصلی می دهد خیلی می تواند تاثیرگذار باشد.

این شهربازی یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری انگلستان است.؛ نمایش های صحنه ای افسانه ای و تخفیف های شگفت انگیز، تجهیزات و دستگاه های شهربازی مدرن، این شهربازی را به  یکی از بهترین پارک های تفریحی جهان برای گذراندن یک روز به یاد ماندنی با خانواده تبدیل کرده است..



( فروش ) های دیگر