تولید و ساخت دستگاه وایرکات در شهر جدید اندیشه

Wirecut device-1
Wirecut device-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


قطعه قرار گرفته در مخزن توسط سیم برش وایرکات و با است.فاده از تخلیه الکتریکی برش می خورد . شکل و طرح نهایی نقشه طراحی شده بر روی قطعه اعمال می شود و قطعه برش می خورد . در سیستم وایرکات باید سیم برش به صورت عمودی قرار بگیرد. این قرار گرفتن عمودی سیم از نکات مهمی در سیستم برش وایرکات می باشد .

نکته ی حائز اهمیت این است. که سیم در فرایند وایرکات دائم در حال حرکت رو به جلو است. و چون حرکت رفت و برگشتی ندارد، نمیتواند دوباره است.فاده شود. در نتیجه، مس، برنج یا دیگر سیمهای فلزی میبایست چند صد متر طول داشته باشند و این خود بر هزینه ی تولید می افزاید.

خرید یک دستگاه CNC نیازمند دریافت اطلاعات بسیار زیادی هست. برخی از این اطلاعات بسیار به کاربر برای دریافت بهتر اطلاعات کمک می کند. خرید یک دستگاه CNC نیازمند دریافت اطلاعات بسیار زیادی هست. برخی از این اطلاعات بسیار به کاربر برای دریافت بهتر اطلاعات کمک می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر