فروش دستگاه وایرکات در شهر جدید اندیشه

Wirecut device-1
Wirecut device-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


رسانای آب در هنگام کار دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند. این افزایش به دلیل آزاد شدن یون های فلزات معلق در داخل آب اتفاق می افتد. برای کاهش این یون ها از نوعی ماده به نام رزین است.فاده می شود که بسیار گران قیمت است. و باید به صورت مداوم تعویض شود. در صورتی که در تعویض این ماده خللی ایجاد شود رسانایی آب بالا رفته و باعث زنگ زدگی و خوردگی قطعات و فرسوده شدن آنها می شود .

حالت ایده‌آل در نازل های پاشش دی الکتریک به شکلی است. که در امتداد قطعه کار، قرار گیرند. کارشناسان معتقدند بهره گیری از آب می تواند به نتایج متعددی کمک کند، از جمله به ویسکوزیته پایین، دستیابی به حالت ایده آل قوس بین سیم و قطعه کار، بهبود خنک کاری، ارتقا براده برداری، عدم وجود خطرات آتش سوزی و رزین یونیزه شده می توان اشاره کرد.

برای مثال، یک مهره را می توان با مخروط یک چهارم درجه یا یک قالب با یک مخروط یک درجه در بعضی قسمت ها و دو درجه در قسمتی دیگر با دقت زیاد ماشین کاری کرد. مهره یا واشر و تیزی ها را میتوان با مخروط هایی که دائم در حال تغییر هستند ساخت.



( فروش ) های دیگر