تولید و ساخت دستگاه وایرکات در چهاردانگه

Wirecut device-1
Wirecut device-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


برای کار با دستگاه برش وایرکات باید در ابتدا با ویژگی ها و محدودیت ها ی این دستگاه آشنا شد . با توجه به قیمت بالا و هزینه های سنگین سیستم برش وایرکات حساسیت است.فاده از این دستگاه بسیار بالا است. . قبل از کار با دستگاه برش وایرکات باید بخش های زیر به صورت کامل بررسی شود و این روند باید به صورت مداوم انجام شود تا باعث اعمال هزینه های سنگین بیشتری به دستگاه و اپراتور آن نشود . به همین دلیل تمام موارد زر باید در هنگام و قبل از کار با قطعه به صورت کامل مورد بررسی و توجه قرار گیرد

دسته ای فرایندهای ماشین کاری که با عنوان تخلیه الکتریکی شناخته می شوند (Electrical Discharge Machining) برای نخستین بار در سال و با مشاهدات شخصی به نام جوزف پریستلی آغاز شد. او در طی مجموعه ای از آزمایش‌ها مشاهده کرد که تخلیه ای الکتریکی باعث برداشته شدن مواد از سطح الکترودها می شود که به این فرانید فرسایش تخلیه الکتریکی (electro-dischare erosion) نیز گفته می شود.

دستگاه وایرکات از شاهکار هایی است. که توانسته صنعت ماشینکاری را متحول کند و جایگاهی بدیعی به دست آورد. این دستگاه در مقایسه با سایر روشهای ماشین کاری فلزات، بازدهی دو چندانی به همراه داشته است. علاوه بر آنکه برش قطعات بدون چالش پیگیری می‌شود. بسیاری کاربران از طریق این است.راتژی برای اهداف تعیین شده صنایع خود گام بر می دارند و خدماتی شایانی را به مشتریان خود ارائه می کنند. در این مطلب سعی شده است.، برای گروه های مختلف مخاطب، اطلاعاتی درباره دستگاه وایرکات ارائه شود تا بتوانند متناسب با کسب و کار و اهداف مدنظر بهترین انتخاب را داشته باشند.



( تولید و ساخت ) های دیگر