فروش دستگاه پخ زن برقی در شهر جدید اندیشه

Electric planer-1
Electric planer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


این مدل از دستگاه های پخ بصورت خودکار پخزنی ورق را انجام میدهند. وجود این سری از محصولات در کارگاه های صنعتی بسیار ضروری است. چراکه سبب تولید با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت می شود.یکی دیگر از مزایای پخزن های اتوماتیک این است. که نیاز به حضور اپراتور به صورت دائم ندارد. و صرفا فقط برای روشن کردن آن نیاز است..یکی دیگر از ویژگی های این سری از دستگاه ها پرتابل بودن آنهااست. این سری از محصولات برقی قابلیت پخزنی برروی ورق هایی با ضخامت و همچنین لوله هایی باقطر میلی متر را دارا می باشند.

این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل‌ های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

پخ زن برقی, دستگاه پخ زن برقی, پخ زن اتوماتیک یا دستگاه پخ زن اتوماتیک دستگاهی است. که از آن برای پخ زدن لوله, سطوح تخت و ... است.فاده میکنند. پخ زن های دیگر شامل پخ زن های دستی است. که نیروی اعمال شده به وسیله دست کاربر میباشد که کار با آن ها سختتر بوده و سرعت عمل بسیار پایین تری نسبت به پخ زن های اتوماتیک دارند. مجموعه رستگار صنعت دارای بهترین پخ زن ها با مناسب ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت است. مانند دستگاه پخ زن ای جی پی. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت دستگاه پخ زن اتوماتیک و خرید دستگاه پخ زن اتوماتیک علاوه بر سایت ما میتوانید با دفتر فروش رستگار صنعت نیز تماس حاصل فرمایید.



( فروش ) های دیگر