خدمات و سرویس دستگاه چاپ چند رنگ و UV در شرق تهران

Multi-color and UV printing machine-1
Multi-color and UV printing machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


سابلیمیشن چیست؟ تصعید به عنوان "انتقال ماده از حالت جامد به گاز در حالی که مرحله مایع را دور می‌زند" تعریف می شود. در مورد چاپ تصعید رنگ بر روی لایه های سخت، جوهر بر روی یک محیط کوتینگ دار چاپ می شوند که اغلب "کاغذ ترنسفر" است.، اما همچنین می تواند "فیلم ترنسفر" باشد. این رنگهای محلول در آب پس از چاپ ، با تبخیر شدن محلول آب خشک شده و جامد می شوند. گرما (به طور معمول درجه فارنهایت) ، فشار و زمان این رنگ های جامد را به گاز تبدیل می کند که پس از آزاد شدن از کاغذ یا فیلم انتقال ، به پوشش پلاستیکی یا پلی است.ر نفوذ می کند. فرآیند تصعید علاوه بر رنگ آمیزی بستر پلاستیکی یا سفت و سخت ، رنگ های کسل کننده ای را که در ابتدا روی کاغذ انتقال چاپ شده بودند ، به رنگ های فوق العاده جذاب تبدیل می کند.

دستگاه UV DTF  یک چاپگر میباشد که قابلیت چاپ بر روی پارچه و اجسام را دارد. این دستگاه را دستگاه چند منظوره دی‌تی‌اف نیز مینامند زیرا نه تنها بر روی اجسام صاف، بلکه رو اجسام منهنی  و غیر صاف نیز چاپ میزند. فرایند چاپ این دستگاه بسیار جالب است.. شما محصول مورد نظر را در سکوی مشخص شده در دستگاه UV DTF قرار میدهید و دستگاه به طور مستقیم بر روی محصول شما چاپ میزند.

یکی از خدمات ویژه شرکت فتوبهمن آموزش قبل از خرید دستگاه ها می باشد که کسانی که تمایل به خرید چاپگر و یا دیگر دستگاه های ما را داشته باشند می توانند در کارگاه تولیدی شرکت فتوبهمن بصورت کامل با چاپگر ها آشنا شوند و بعد اقدام به خرید نمایند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر