تولید و ساخت دستگاه چاپ چند رنگ و UV در شهر جدید اندیشه

Multi-color and UV printing machine-1
Multi-color and UV printing machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


دستگاه UV DTF  یک چاپگر میباشد که قابلیت چاپ بر روی پارچه و اجسام را دارد. این دستگاه را دستگاه چند منظوره دی‌تی‌اف نیز مینامند زیرا نه تنها بر روی اجسام صاف، بلکه رو اجسام منهنی  و غیر صاف نیز چاپ میزند. فرایند چاپ این دستگاه بسیار جالب است.. شما محصول مورد نظر را در سکوی مشخص شده در دستگاه UV DTF قرار میدهید و دستگاه به طور مستقیم بر روی محصول شما چاپ میزند.

دستگاه چاپ UV DTF بزرگ ترین مزیتی که دارد این است. که  فرایند چاپ بدون انجام دادن کار اضافه ای بر روی محصول به طور مستقیم انجام میشود. در دیگر روش های چاپ مستقیم، محصولاتی هستند که جوهر UV بر روی آن ها چاپ نمیشود اما ویژگی منحصر به فردی که دستگاه UV DTF دارد باعث میشود حتی رو چنین محصولاتی نیز چاپ بزند.

یکی از خدمات ویژه شرکت فتوبهمن آموزش قبل از خرید دستگاه ها می باشد که کسانی که تمایل به خرید چاپگر و یا دیگر دستگاه های ما را داشته باشند می توانند در کارگاه تولیدی شرکت فتوبهمن بصورت کامل با چاپگر ها آشنا شوند و بعد اقدام به خرید نمایند.



( تولید و ساخت ) های دیگر