تولید و ساخت دستگاه چاپ چند رنگ و UV در چهاردانگه

Multi-color and UV printing machine-1
Multi-color and UV printing machine-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.


دستگاه UV DTF  یک چاپگر میباشد که قابلیت چاپ بر روی پارچه و اجسام را دارد. این دستگاه را دستگاه چند منظوره دی‌تی‌اف نیز مینامند زیرا نه تنها بر روی اجسام صاف، بلکه رو اجسام منهنی  و غیر صاف نیز چاپ میزند. فرایند چاپ این دستگاه بسیار جالب است.. شما محصول مورد نظر را در سکوی مشخص شده در دستگاه UV DTF قرار میدهید و دستگاه به طور مستقیم بر روی محصول شما چاپ میزند.

سابلیمیشن چیست؟ تصعید به عنوان "انتقال ماده از حالت جامد به گاز در حالی که مرحله مایع را دور می‌زند" تعریف می شود. در مورد چاپ تصعید رنگ بر روی لایه های سخت، جوهر بر روی یک محیط کوتینگ دار چاپ می شوند که اغلب "کاغذ ترنسفر" است.، اما همچنین می تواند "فیلم ترنسفر" باشد. این رنگهای محلول در آب پس از چاپ ، با تبخیر شدن محلول آب خشک شده و جامد می شوند. گرما (به طور معمول درجه فارنهایت) ، فشار و زمان این رنگ های جامد را به گاز تبدیل می کند که پس از آزاد شدن از کاغذ یا فیلم انتقال ، به پوشش پلاستیکی یا پلی است.ر نفوذ می کند. فرآیند تصعید علاوه بر رنگ آمیزی بستر پلاستیکی یا سفت و سخت ، رنگ های کسل کننده ای را که در ابتدا روی کاغذ انتقال چاپ شده بودند ، به رنگ های فوق العاده جذاب تبدیل می کند.

موسسه سپاس (چاپ صنعتی برادران آل طه)، تولیدکننده دستگاه های چاپ سیلک اسکرین و دستگاه های چاپ پد پرینتر در ایران، خدمات گسترده ای در صنعت چاپ داشته و کلیه خدمات پس از فروش مانند رنگ های UV، PVC، پلی اتیلین، شابلون و کلیشه جهت اجسام مختلف را ارایه می دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر