خدمات و سرویس دستگاه گرانول ساز در شرق تهران

Granule machine-1
Granule machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 


گرانول پلی اتیلن pe نوعی ساختار بوده که در پلیمر ها وجود دارد و می توان گفت پلی اتیلن از انواع پلیمر های گرما نرم است. به صورتی که این ماده هنگام رسیدن به نقطه ذوب به حالت مایع رسیده و با رسیدن به نقطه انجماد به حالت جامد در می آید یکی از ویژگی های اصلی این ماده است.. لازم است. بدانید ساختاراین نوع  گرانول به گونه ایست که در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی کاربرد دارد.

- دستگاه تولید لوله‌های HDPE: این نوع از دستگاه ساخت گرانول با است.فاده ازگرانول‌های پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) به تولید لوله‌هایی از جنس HDPE می‌پردازد که برای است.فاده در کشاورزی، لوله کشی‌های آب و گاز، سیستم آتش‌نشانی و ... مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این دستگاه گرانول‌های HDPE را دریافت می‌کند و پس از ذوب کردن آن‌ها را در قالب‌های لوله‌ای شکل خنک می‌کند.

به طور کلی با است.فاده از گرانولی که تولید می شود، اقدام به تولید کف پوش دانه لاستیکی می کنند. امروزه با گسترش علم و فناوری های نوین یکی از رو به گسترش ترین و مهمترین بخش های صنعت پلاستیک که به محیط زیست و طبیعت کمک می کند، بخش بازیافت ضایعات پلاستیک به گرانول های قابل است.فاده مجدد برای سایر تولید کنندگان می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر