خدمات و سرویس دستگاه گرانول ساز در شهر جدید اندیشه

Granule machine-1
Granule machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


 همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم وظیفه دستگاه گرانول ساز یا اکسترودر پایان دادن به فرآیندی نیمه‌ تمام از طریق فرآیندهای شکل‌دهی پیشرفته است.. انواع این فرآیندهای شامل چگال کردن، نرم کردن، هموژنیزه کردن، تغییر ماهیت شیمیایی مواد(باز فعال کردن) و ... هستند. پس از فرآیند شکل‌دهی، محصول تحت تاثیر سایر فرایندها از قبیل جامدسازی به وسیله فشار هوا یا برق انداختن، می‌تواند ویژگی‌های جدیدی کسب کند. وظیفه دستگاه گرانول‌ساز به طور کلی شکل‌دهی به مواد است..

- دستگاه Raffia Tape Stretching: این دستگاه ساخت گرانول به‌طور اختصاصی برای تولید اجزا بسته‌بندی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با دریافت گرانول‌های پلاستیکی آن‌ها را به بسته‌بندی‌های گوناگونی از قبیل پکیج کودهای شیمیایی، بسته‌بندی ضد آب سیمان، برنج و مواد شیمیایی تبدیل می‌کند.

ما در شرکت ماشین سازی متین قصد داریم تا سلسله مراتب اعتماد را بین خود و شما و شما تولید کنندگان گرامی با مصرف کننده ها و یا به طور بهتر مشتری های خود را به وجود آوریم به طوری که با دستگاه های گرانول سازی را که از شرکت ما خریداری می کنید دارای بهترین کیفیت و مناسب برای تولید محصول شما باشد و شما نیز بهترین محصول را به مشتریان خود عرضه کنید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر