فروش دستگاه گرانول ساز در چهاردانگه

Granule machine-1
Granule machine-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.


دستگاه‌های گرانول ساز رشته‌ای به سه دسته دستگاه گرانول کلگی ثابت که ارزان قیمت‌ترین دستگاه گرانول ساز است.، دستگاه گرانول ساز جکی و نیز دستگاه گرانول زنده‌خور که گران قیمت‌ترین دستگاه گرانول ساز است.، طبقه‌بندی می‌شوند.

گرانول های هوایی برای مواد های پلی اتیلن سنگین و H مورد است.فاده قرار می گیرد و بیشتر برای موادی که ترجیحا با آب مورد تماس قرار نگیرند محدوده تولید وزنی دارد معمولا برای دستگاه هایی که بین تا کیلوگرم تولید داشته باشند مورد است.فاده قرار می گیرند و می توان گفت یکی از مواد اصلی صنعت گرانول سازی هستند برتری این نوع روش گرانول سازی نسبت به سایر روش ها این است. که مواد با آب در تماس نیست و یک مقدار از نظر کیفیت خروجی مواد نسبت به سایر روش ها بهتر است..

 قبل از اینکه مواد جامد از بین رفته منجر به فرسایش فیلتر شوند فیلتر به تمیز کردن نیاز دارد، می توان از این نوع فیلتر گرانول برای مدت زمان مشخصی است.فاده کرد. فرآیند تمیز کردن به عنوان شستشوی معکوس شناخته می شود و شامل شستشوی آب (و احتمالاً هوا) به عقب از طریق فیلتر با سرعت بالا است.. بسته به بارگذاری ذرات، فیلترهای معمولی معمولاً تقریباً هر . تا روز یکبار شستشو می شوند.



( فروش ) های دیگر