مشاوره و اجرا دستگاه گرانول ساز WOOD PLAST در شهر جدید اندیشه

WOOD PLAST granulator machine-1
WOOD PLAST granulator machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


مواد پلاستیک بازیافتی به علت داشتن رنگ یا ناخالصی نیاز به  سیستم گازگیر دارد این گازگیر در واقع نوع طراحی ماردون یا مارپیچ هست که قسمتی از ماردون از حالت پیچ به حالت دنده ای ساخته می شود تا گاز داخل مواد پلاستیکی توسط سوراخ ایجاد شده از سیلندر دستگاه خارج شود. متاسفانه بارها دیده شده که فقط سوراخ سیلندر گذاشته شده و ماردون قابلیت گاز گیری ندارد. به علت فروش با قیمت پایین تر یا سود بیشتر این فریب در بازار ایران فروان است.. گرانول سازها کاملا مهندسی ساز و باید با دقت بالا ساخته شوند در صورتی که سازنده مورد اطمینان برای سفارش ندارید حتما با ما در ارتباط باشید.

نماد بازیافت پلی پروپیلن مثلثی است. که عدد &#;&#; داخل آن است.. این اعداد در زیر بطری ها یا انتهای درب بطری ها درج شده است.. عدد نشان دهنده این است. که این ماده از کد شناسایی رزین تشکیل شده است.. این کد برای شناسایی و طبقه بندی انواع رزین های پلاستیکی است.فاده می شود. کد نشان دهنده پلی پروپیلن pp است. که یک پلیمر ترموپلاستیک است. که در طیف گسترده ای از محصولات از جمله ظروف غذا، بسته بندی غذایی، دارویی و قطعات خودرو است.فاده می شود.

پلاستیک پروپیلن در طیف گسترده ای از محصولات از جمله بسته بندی مواد غذایی، لوازم الکترونیکی، تجهیزات پزشکی و قطعات خودرو است.فاده می شود. سبک و بادوام است. که آن را به یک ماده ایده آل برای بسیاری از کاربردها تبدیل می کند. اما زمانی که این محصولات به پایان عمر خود می رسند، پلاستیک اغلب دور ریخته می شود. این اتلاف عظیم منابع است.، زیرا پلاستیک می تواند بازیافت و است.فاده مجدد شوند. پلی پروپیلن (PP) ماده ای بسیار متنوع و پرکاربرد است. چون محصولات پلی پروپیلن خواص و کاربرد فراوانی دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر