فروش دستگاه BELLING اتوماتيک لوله PVC در پردیس

PVC pipe automatic BELLING machine-1
PVC pipe automatic BELLING machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


    . لوله ی اندازه گیری و خنک شده، توسط کشنده (Puller or Haul-off) با سرعت ثابت کشیده می‌شود. لازم به ذکر است. که کنترلِ سرعت هنگام است.فاده از این تجهیز، بسیاز حائز اهمیت است.، زیرا سرعت کشیده شدنِ لوله بر ضخامتِ دیواره ی محصول نهایی تاثیر می‌گذارد.

    ۵. اکسترودر دارای سیلندر و ماردون (screw) است.، مواد خام از طریق هاپر وارد سیلندر شده و توسط المنت هایی که در مناطق مختلف سیلندر قرار گرفته اند، ذوب می شوند، این مواد مذاب با چرخش ماردون همگن و فشرده شده و به طرف جلو هُل داده می‌شوند.

این خط به طور گسترده ای در تولید گرانول PVC و تولید گرانول CPVC است.فاده می شود. با است.فاده از پیچ مناسب می تواند گرانول های نرم پی وی سی برای کابل PVC ، شلنگ نرم پی وی سی ، گرانول پی وی سی سخت برای لوله پی وی سی ، اتصالات لوله ، گرانول CPVC تولید کند.



( فروش ) های دیگر