فروش دماسنج و رطوبت سنج در شرق تهران

Thermometer and hygrometer-1
Thermometer and hygrometer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


دماسنج دیجیتال جزء جدا ناشدنی تجهیزات ابزار دقیق از صنعت و تولید است.. در سالن های تولید، انبار، سوله، اتاق سرور، سالن های کشت قارچ، گلخانه، است.خر، کارخانه جات و هر مکان مرتبط دیگر نصب یک دماسنج دقیق با نمایشگر بزرگ و قابل روئبت از فاصله دورتر یکی از ملزومات است.. دماسنج های دیجیتال سیب سیاه در سایزبندی مختلف با قابلیت خوانش از فاصله های مختلف و با درصد خطای اندازه گیری گوناگون و همچنین

اهمیت کنترل دما و رطوبت در گلخانه و سالن های قارچ نیز بر کسی پوشیده نیست. در واقع برای داشتن محصول با کیفیت و سالم نیاز است. تا هر محصول در دما و رطوبت مطلوب پرورش یابد. از این رو کنترل دما و رطوبت در این اماکن بسیار حائز اهمیت است.. به دلیل بازه دمایی این اماکن می توان از دماسنج و رطوبت سنج های محیطی در گلخانه ها و سالن های کشت بهره برد.

دماسنج مدلAZ- نوعی دماسنج محیطی مجهز به رطوبت سنج‌ است. که دمای بین - تا + درجه سانتی‌گراد را نشان می‌دهد و رطوبت در بازه .~.% RH را اندازه‌گیری می‌کند. دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال مدل AZ یکی از دستگاه های اندازه گیری الکترونیک می باشد که توسط شرکت تایوانی AZ تولید شده است.. از مزایای این دماسنج، اندازه گیری دما و رطوبت و نمایش همزمان آن در صفحه نمایشگر است..



( فروش ) های دیگر