فروش دژنکتور در بومهن

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


فرایند قطع‌کنندگی قوس الکتریکی دژنکتورهای کم‌روغن منشأ ترمودینامیکی درونی دارد. در حین عملیات قطع جریان، یک قوس در روغن‌ بین کنتاکت متحرک و کنتاکت‌های ثابت ایجاد می‌شود. قوس به طور عمودی در محفظه احتراق امتداد یافته و اندازه فاصله ایجادشده برای تحمل ولتاژ کنتاکت‌ها کافی است.. افزایش گاز درونی ناشی از تجزیه و تبخیر روغن توسط قوس (قوس الکتریکی) یک حرکت سریع خنک‌کننده را دور قوس به وجود می‌آورد که این امر خود باعث خنک‌کنندگی و سرمایش سریع در کل آن قسمت می‌شود. بازیابی دی‌الکتریکی به اندازه‌ای سریع است. که از محدود کردن قوس بعد از جریان صفر جلوگیری می‌کند.

این قطع کننده ها هم چنین اغلبا بین یک ژنراتور و ترانسفورماتور افزایش دهنده ولتاژ متصل می شوند و به طور کلی وجود آنها در خروجی ژنراتورهای پرقدرت ( مگاولت تا مگا ولت) برای محافظت، یک روش مطمین، سریع و اقتصادی است.. این قطع کننده ها دارای جریان نامی کیلوآمپر تا کیلوآمپر هستند و هم چنین قدرت قطع کیلوآمپر تا کیلوآمپر دارند.

تشخیص اتصال کوتاه و تغییر شدید جریان نیز به عهده سیم پیج های داخل آن است.. این تغییر شدید جریان، طبق قوانین الکترومغناطیس باعث ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف سیم پیچ ها می شود که این موضوع باعث جابجایی هسته و قطع مکانیکی بخش هایی از مدار و هم چنین حفاظت از هادی های موجود بین منبع و اتصال کوتاه می شود.



( فروش ) های دیگر