مشاوره و اجرا دژنکتور در بومهن

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


دژنکتور، که به بریکر نیز معروف است.، تنها یک وسیله ارتباطی بین ژنراتورها و ترانسفورماتورها، بارها و خطوط انتقال انرژی و یا جداکننده آن‌ها از یک‌دیگر نیست، بلکه از تجهیزات و سیستم‌های الکتریکی در برابر اضافه‌بار و جریان اتصال کوتاه نیز حفاظت می‌کند. هنگام بروز عیب در تجهیزات فشار قوی باید قسمت معیوب فوراً به وسیله کلید قدرت و به طور خودکار از شبکه جدا و از ادامه و توسعه عیب جلوگیری شود.

فرایند قطع‌کنندگی قوس الکتریکی دژنکتورهای کم‌روغن منشأ ترمودینامیکی درونی دارد. در حین عملیات قطع جریان، یک قوس در روغن‌ بین کنتاکت متحرک و کنتاکت‌های ثابت ایجاد می‌شود. قوس به طور عمودی در محفظه احتراق امتداد یافته و اندازه فاصله ایجادشده برای تحمل ولتاژ کنتاکت‌ها کافی است.. افزایش گاز درونی ناشی از تجزیه و تبخیر روغن توسط قوس (قوس الکتریکی) یک حرکت سریع خنک‌کننده را دور قوس به وجود می‌آورد که این امر خود باعث خنک‌کنندگی و سرمایش سریع در کل آن قسمت می‌شود. بازیابی دی‌الکتریکی به اندازه‌ای سریع است. که از محدود کردن قوس بعد از جریان صفر جلوگیری می‌کند.

از محاسن این کلید، قابل رؤیت بودن آن است. که مانند سکسیونرهای قابل قطع زیر بار رفتار می کند. عیب این نوع دژنکتور این است. که حاوی مقدار زیادی روغن معدنی در حدود شاید صدها لیتر روغن و در نهایت حجم زیادی از روغن مرده هستند؛ که در هنگام خرابی لازم است. که این روغن تخلیه شود و این عمل خطر آتش سوزی را به دنبال دارد و هم چنین چون این روغن برای سیستم ها و محیط سمی است.، لذا لازم است. که حتما نشتی آن مهار شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر