مشاوره و اجرا دژنکتور در شرق تهران

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


برای آشنایی با نقشه‌کشی مدارهای برقی و به ویژه، تابلو برق، پیشنهاد می‌کنیم به آموزش اصول نقشه کشی برق صنعتی با ای پلن ePLAN فرادرس مراجعه کنید. این آموزش در درس تدوین شده و مدت آن، ساعت و دقیقه است.. درس اول مربوط به آشنایی با محیط ePLAN است.. در درس دوم، درباره ساختار یک پروژه مطالبی بیان شده است.. معرفی گرافیک نرم‌افزار موضوع درس سوم این فیلم آموزشی است.. در درس چهارم، المان‌های نقشه‌کشی معرفی شده‌اند. در درس پنجم، نقشه‌کشی در قالب پروژه عملی را آموزش داده شده است..

دژنکتور‌ها یک کلید قدرت هستند که دارای قابلیت قطع زیر بار می باشند، به این صورت که اگر مصرف کننده روشن باشد و جریانی از دژنکتور عبور کند با توجه به ساختار و‌کاری کت انجام می دهد میتواند در حالیکه مصرف کننده روشن است.، مدار را قطع کند. دژنکتورها علاوه بر قطع مدار به صورت دستی، در مواقع بروز اتصال کوتاه از مدار محافظت می کند . دژنکتورهای گازی ، کلیدهای برق فشار قوی هستند که به طور خودکار کار می کنند تا از مدارهای الکتریکی ولتاژ بالا در برابر آسیب های ناشی از اضافه بار یا اتصال کوتاه محافظت کنند.

می دانیم که بین فازهای خط و دکل هایی که متصل به زمین هستند، باید عایق بندی مناسب برای تحمل ولتاژها وجود داشته باشد. مقره دارای مقاومت بسیار زیادی بوده به طوری که وظیفه عایق بندی بین هادی ها با زمین و نیز هادی ها با یکدیگر را به عهده دارد. هم چنین باید مقاومت آن در حدی باشد که در شرایط بد جوی مانند باران و رعد و برق و رطوبت و غیره دچار اتصال الکتریکی نشود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر