فروش دکل مخابراتی در شهر جدید اندیشه

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


شرکت پیشگامان آفرینش خلاق با نام تجاری ایران دکل با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، منوپل و مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است. . و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی ،‌توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل برخوردار گردد . که تمامی این موفقیت ها و دستاوردها جز به یاری خداوند و عنایت مشریان و خریداران نبوده است. . که اگر چنین نبود ایران دکل دارای چنین جایگاهی در این صنعت با توجه به محدودیت ها و مشکلات موجود در این عرصه نبود .

ارتفاع دکل های مخابراتی را بر اساس نیاز مشتری میتوان تا متر هم طراحی و تولید کرد. و قطعات تشکیل دهنده این نوع از دکل ها شامل لوله و میلگرد فولادی می باشد. که تمامی قطعات این دکل ها، از جمله پیچ و مهره، برش میلگرد و لوله در واحد

ارتباطات یکی از مهمترین عوامل رشد و شکوفایی هر جامعه می باشد. به همین دلیل بشر تا کنون جهت توسعه آن به ابزارهای بسیار گسترده ای روی آورده است.. یکی از این ابزارها ارتباطات کابلی و بی سیم می باشد که نیاز به زیرساخت های سخت افزاری بسیاری دارد. یکی از مهمترین زیرساخت ها



( فروش ) های دیگر