آب نما و آکواریوم در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Water feature and aquarium-1
Water feature and aquarium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.


فروش ویژه انواع واتر پمپ خشک و تر آکواریوم، پمپ فواره،پمپ ابنما کوچک خانگی سوبو با دبی و هد پمپ مختلف لطفا ابهامات و سوالات خود را در رابطه با محصول سوبو در قسمت ارسال نظر مطرح فرمایید. پس از ثبت درخواست مشخصات فنی کامل، لیست قیمت بروز خرید وواتر پمپ خشک و تر آکواریوم سوبو، مشاوره، کارشناس بخش فنی الکترو مهسان در اسرع وقت...

یکی از مهمترین قطعات تمام آبنما ها پمپ آن آبنما می باشد پس در هنگام خرید و تهیه پمپ آب سعی کنید بهترین و با کیفیت ترین ها را انتخاب کنید. در هنگام خرید آبنما به برند، جنس، کیفیت، دوام و مصرف انرژی آن دقت کنید. و سعی کنید در باره انواع پمپ های موجود اطلاعات کافی به دست آورید.

پمپ های آب آبنما اصلی، با کیفیت و با دوام به برکه، حوض و حوضچه شما می بخشد. پرتاب شدن آب به سمت بالا ظاهری زیبا به محلی که حوض و حوضچه قرار دارد می بخشد است.فاده از این پمپ ها در شهرها باعث زیبایی بیشتر و جلب توجه بینندگان می شود و ظاهر شهر را به ویژه در شب ها زیباتر و جذاب تر نشان می دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن