آسمانهای مجازی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Virtual skies-1
Virtual skies-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.


طرح های آسمان مجازی شرکت عبارتند از : طرح گل- طرح آسمان - طرح پرنده - شکوفه - طرح های پاییز - زمستان - طرح های کودکانه انیمیشن - طرح پروانه -  طرح اسلیمی - طرح آکواریوم - طرح کهکشان - طرح درخت - طرح پزشکی - طرح مذهبی - طرح کافی شاپ و... طرح های جدید موجود می باشد.

انسان از طبیعت انرژی می گیرد و اضطراب و انرژی های منفی را از او دور می کند . به همین دلیل انسان ها سعی کردند با وارد کردن گلدان ها ، آکواریوم ها و حتی گلدان های مصنوعی ، جلوه ای از طبیعت را به محیط زندگیشان وارد کنند . یکی از ویژگی های آسمان مجازی ، زیبایی بخشی به محیط است. و همچنین تحقیقات ثابت کرده نگاه کردن به آسمان مجازی علاوه بر زیبایی فضا ، باعث آرامش و کاهش است.رس افراد می شود .

اما تکنولوژی کم کم به کمک آمد و تایل هایی در ابعاد سانت مربعی چاپ شدن که جنس آنها عمدتا شیشه ، پلاستیک پی وی سی بودند. سقف شبکه بندی می شد و این تایل ها در جای خود قرار می گرفتند ، رفته رفته این سقف ها از پشت نورپردازی هم شدند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران