آسمانهای مجازی در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Virtual skies-1
Virtual skies-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


سقف کشسان یا سقف کششی نوعی سقف کاذب دکوراتیو محسوب می شود. سقف کشسان در حدود دو دهه است. که وارد ایران شده و در بدو ورود این نوع سقف کششی، به دلیل مزایای زیاد آن، مورد است.قبال طیف گسترده ای از مردم قرار گرفته است.. گروه صنعتی لابل مجری نصب سقف کشسان در مکان هایی چون سقف وزارت کشور، دکور برنامه محبوب ماه عسل، بیمارستان عرفان تهران، هتل ارم تهران و ... می باشد.

اما تکنولوژی کم کم به کمک آمد و تایل هایی در ابعاد سانت مربعی چاپ شدن که جنس آنها عمدتا شیشه ، پلاستیک پی وی سی بودند. سقف شبکه بندی می شد و این تایل ها در جای خود قرار می گرفتند ، رفته رفته این سقف ها از پشت نورپردازی هم شدند.

گروه صنعتی لابل در راستای برآورده کردن نیاز بازار پر رونق سقف کشسان اقدام به تولید تجهیزات مورد نیاز برای نصب سقف کشسان کرده است.. نظر به خوشنامی گروه صنعتی لابل در بین همکاران و مشتریان عزیز، تجهیزات عرضه شده توسط این گروه صنعتی نیز با است.قبال همکاران و عزیزان فعال در حوزه نصب سقف کشسان قرار گرفته است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه