تزئینات دیواروکف در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Wall and floor decorations-1
Wall and floor decorations-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..

محله های شمال تهران تمامی مساحت منطقه پایتخت را پوشش داده اند. این منطقه در حدود کیلومتر مربع وسعت داشته و علاوه بر این که نام "بالا شهر تهران" را به خود اختصاص داده است.، بلکه در واقع در بالا ترین نقطه شهر تهران نیز قرار دارد.  اگر به این منطقه رفته باشید، متوجه شیب تند خیابان های این منطقه شده اید و در حقیقت کاملا مشخص است. که این منطقه از تهران، بر روی کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد. در منطقه تهران علاوه بر وجود محله های مختلف و بسیار زیاد، امکانات متعددی نیز وجود دارد. امکاناتی که شاید نمونه آن ها را در هیچ کجای پایتخت پیدا نکنید. این منطقه محبوب ترین محله های شمال تهران را در خود جای داده است. و در نتیجه توجه بسیاری از افراد و پایتخت نشینان و حتی توریستان را به خود جلب می کند. 

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :


پیش از پرداختن به طرح های کاشی و سرامیک لازم است. ابتدا مشخص نماییم که کاشی و سرامیک تفاوت هایی با هم دارند و در واقع دارای انواع مختلفی هستند که ما از آنها با نام کاشی دیوار و سرامیک کف یاد می کنیم. در صنعت کاشی و سرامیک به کاشی های مناسب دیوار کاشی گفته می شود که دارای طرح های بیشتری هستند، این نوع کاشی نسبت به نوع سرامیک از مقاومت کمتری برخوردار است.، دلیل این امر این است. که کاشی های دیوار به دلیل است.فاده از طرح و رنگ بیشتر حرارت کمتری در کوره می بینن در نتیجه مقاومت آنها نسبت به سرامیک کمتر است. اما طرح و نقش بیشتری دارند و سرامیک ها که اغلب به عنوان سرامیک کف شناخته می شوند از طرح و نقش کمتری برخوردارند اما به دلیل پخت با دمای بالا در مقابل گرما، ضربه و رطوبت مقاومت بیشتری دارند. 

در طراحی ویلای پست مدرن از سرامیک نه فقط برای کفپوش سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و پذیرایی بلکه برای زیبایی و تزیین هم است.فاده می شود. سرامیک ها عمر و مقاومت بسیار بالایی دارند. با توجه به اینکه در ویلاهای پست مدرن تأکید بر حفظ سادگی و شیک بودن است. به جای سنگ، سرامیک را مثال زدیم.

از آنجایی که سرامیک کف مرسوم ترین سرامیک مورد است.فاده در ساخت و ساز است. ابتدا به این محصول پر مخاطب می پردازیم. سرامیک های کف در انواع مختلفی تولید می شوند که با نام های سرامیک معملی، سرامیک پرسلان و سرامیک فول بادی شناخته می شوند. این سه نوع محصول در کیفیت تفاوت هایی با هم دارند و نوع پرسلانی و فول بادی را می توان بهترین آنها دانست. اما لازم است. بدانید هر چه مقاومت یک سرامیک بالاتر می رود به همان اندازه از دامنه طرح و رنگ آن کاسته می شود. سرامیک های پرسلانی به دلیل پخت در دمای بالا تمامی آب میان بافتی خود را از دست دادنده اند در نتیجه در مقابل نفوذ آب بسیار مقاوم هستند علاوه بر آن از کائولن در ساخت آنها است.فاده می شود که در حالت ذوب ماده ای سیال است. و تمامی خلل و فرج را می پوشاند و تراکم بالایی ایجاد می نماید، ایندمای بسیار بالا باعث از بین رفتن طرح ها و رنگ های فانتزی می شود در نتیجه پرسلان ها طرح و رنگ محدودی دارند. غیر از پرسلان ها، سرامیک های فول بادی نیز از این قائده مستثنی نیستند. این نوع سرامیک هم به با تراکم و حرارت بسیار بالا تولید می شود و رنگ بدنه و رنگ بیسکویت یکسان است. در نتیجه در چند رنگ و طرح محدود بیشتر تولید نمی شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران