تزئینات سقف در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Ceiling decorations-1
Ceiling decorations-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


تزئینات سقف اغلب به عنوان کاشی سقف، پانل سقف یا پوشش سقف نامیده می شود. از آنها برای بهبود ظاهر و عایق بندی سقف است.فاده می شود. تزئینات سقف را می توان از مواد مختلفی از جمله فلز، فایبرگلاس، پلاستیک یا چوب ساخت. همانطور که گفتیم سقف های کاذب به دلیل تنوع زیاد، مقرون به صرفه بودن و سایر ویژگی ها برای تزئین سقف ساختمان ها بسیار پرکاربرد هستند. از متریال های سقف تزئینی برای بخش های مختلف ساختمان از جمله

سقف کاذب ام دی اف  به خودی خود زیبا است. اما برای تاثیر گذاری بیشتر آن وجود سیستم نور پردازی درون آن ارزش طراحی را چند برابر می کند. نصب این  نوع سقف ملسما هزینه زیادی در پی خواهد داشت اما برای آنهایی که قدرت مالی این کار را ندارند یک راه حل بسیار مناسب وجود دارد وآن است.فاده ام دی اف با سایر سقف های کاذب مانند کناف، کشسان،آی گلس و…به صورت ترکیبی می باشد.

با ارزشمند شدن منابع انرژی صنعت ساخت و ساز نیز به دنبال کاهش اتلاف انرژی دست به کار شد و سقف های کاذب که یکی از عناصر ساختمان سازیست را در راستای تامین اهداف کاهش انرژی مورد توجه قرار داد. سقف ها یکی از شاخه های رشته معماری داخلی است. که برای پوشش سقف اصلی به کار می رود این نوع سقف ها  می تواند به صورت چوبی، پی وی سی ،شیشه ای، ورق های فلزی روکش دار ، کامپوزیت ،فلزات رنگی،آلمینیومی نصب شود که به صورت واحد یا با هم قابل اجرا است. .



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن