دیوارپوش در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Wall Plugs-1
Wall Plugs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


دیوار پوش های چرمی را به جرئت می توان جزو باکلاس ترین نوع دیوار پوش ها نام برد که در ساختمان های مسکونی، تجاری و هتل ها مورداستفاده قرار می گیرند. دیوار پوش های چرمی به شکل توپر و نرم هستند که واقعاً نمای جذابی به دیوارها می دهند، همین شکل توپر و نرم نیز عاملی برای عایق حرارتی و صوتی بودن این نوع از پوشش ها است.. از پوشش چرمی در سالن های همایش، لابی هتل، مهدکودک و منازل است.فاده می شود

یکی دیگر از انواع دیوارپوش نوع ام دی اف می باشد که مزایا و معایب دیوارپوش ام دی اف را نیز می توان بررسی کرده و با در نظر گرفتن عوامل مختلف اقدام به انتخاب و نصب آن ها در دکوراسیون های داخلی نمایید. ازجمله مزایای دیوارپوش ام دی اف می توان به تنوع طرح و نقش آن اشاره کرد. همچنین این نوع از دیوارپوش ها در مقابل نور خورشید دارای دوام بالایی هستند و تغییر رنگ در آن ها به مرورزمان مشاهده نمی شود

درباره کاغذدیواری قابل شست وشو نیز لازم است. اشاره کنیم که در ساختار این نوع پوشش یک لایه به صورت لمینیت بر روی کاغذدیواری معمولی با هر طرح و رنگی اجراشده که کاغذ را در مقابل جذب آب مقاوم کرده و سطح صیقلی آن باعث جلوگیری از جذب آلودگی و غبار محیط می شود؛ بنابراین این نوع از کاغذدیواری انتخاب مناسبی برای داخل حمام و دستشویی می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران