رنگ آستری در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

lining color-1
lining color-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


فرقی نمی‌کند پروژه رنگ زدن شما مربوط به دیوار آجری است. یا سطح چوبی یا فلز، در هر حالت لایه آستر یا پرایمر بعنوان لایه اولیه پروژه رنگ آمیزی مورد نیاز است.. لایه آستر یا پرایمر رنگ اساسا یک رنگ شفاف چسبنده است. که برای اینکه لایه رنگ به خوبی روی دیوار بنشیند یا بچسبد طراحی شده است.. پرایمر رنگ لایه اولیه‌ای است. که پیش از رنگ زدن هر چیزی به روی آن اعمال می‌شود. اگر سطحی را بدون است.فاده از آستر رنگ بزنید نیاز به چند لایه رنگ خواهید داشت و نتیجه نهایی نیز به خوبی اعمال رنگ به روی آستر نخواهد بود.

مسئله دیگر، لایه‌ای سفید و کریستال مانند است. که گاهی اوقات روی سطوح گچی شکل می‌گیرد و ظاهر آن را زشت می‌کند. است.فاده از پوشش آستر روی سطوح گچی، مانع جذب رنگ به سطح شده، میزان مصرف رنگ را کاهش می‌دهد. رنگ نهایی ظاهری شفاف و براق پیدا می‌کند و سایه و تیرگی روی سطح نمی‌افتد. همچنین چسبندگی رنگ را تضمین می‌کند و اثری از لایه سفید و شوره روی سطح گچی نمی‌ماند.

پرایمر رنگ اغلب سفید رنگ یا شفاف است. تا رنگی که روی آن اجرا می‌شود تغییر نکند. نیازی به تغییر رنگ پرایمر نیست اما در برخی مواقع به آن پیگمنت اضافه می‌کنند تا به رنگ نهایی که روی آن اعمال می‌شود نزدیک‌تر شود. این کار زمانی مفید است. که رنگی که می‌خواهید بزنید از رنگ فعلی سطح بسیار روشن‌تر باشد. در این صورت نزدیک بودن رنگ آستر به رنگ نهایی می‌تواند نتیجه بهتری را رقم بزند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن