رنگ آستری در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

lining color-1
lining color-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


آسترهای چندکاره محبوبیت بالایی دارن چرا که بر روی سطوح مختلف قابل است.فاده هستن. با این حال باید دقت داشته باشین که حتی این نوع آسترها ممکنه برای بعضی سطوح مناسب نباشن. قبل از تهیه و است.فاده مطمئن بشین که آستر مناسب رو پیدا کردین. به اطلاعات درج شده روی بسته بندی محصول دقت کنین. در ضمن بهتره محصولات برندهای معتبر و اثبات شده رو داشته باشین.

آستری روغنی سفارشی هادی را با مقدار مناسب تینر روغنی رقیق نموده و بوسیله غلطک،قلم مو و یا پیستوله اعمال نمایید. درجه حرارت محیط رنگ آمیزی در محدوده -درجه سانتیگراد ت و دمای سطح درجه سانتیگراد بالاتر از نقطه شبنم توصیه می گردد. پس از اتمام کار ابزارآلات رنگ آمیزی را باتینر روغنی شستشو نمایید.

شرکت رنگ‌های صنعتی ایران توانسته است. تاییدیه آزمایشگاهی رنگ‌های مورد مصرف در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع نیروگاهی و فولاد را از معتبرترین آزمایشگاهای تضمین کیفیت کشور همچون پژوهشگاه صنعت نفت، پژوهشگاه نیرو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و&#; کسب نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران