سرامیک راه پله در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Ceramic staircase-1
Ceramic staircase-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


در نتیجه لازم است. در راه پله از متریال هایی همچون سنگ‌های ساختمانی و سرامیک است.فاده شود. از آنجایی که تنوع طرح و رنگ سرامیک و علاوه بر آن تنوع نوع بسیاری در سرامیک وجود دارد ما به شما توصیه می‌کنیم برای پوشش دیواره راه پله از سرامیک است.فاده نمایید.

با اینکه ممکن است. در ساختمان شما افراد کمتر از راه پله است.فاده کنند اما این به آن معنا نیست که شما می‌توانید از کنار دیواره ره پله به آسانی بگذرید و توجهی به پوشش آن نکنید. همانگونه که گفتیم با شیوع کرونا در شیوه زندگی افراد تغییراتی ایجاد گردیده است. که یکی از مهمترین آنها کاهش  است.فاده از فضاهای بسته ای مانند آسانسور در زمان ازدحام جمعیت است. در نتیجه افراد ترجیح می‌دهند از راه پله است.فاده نمایند و این تبدیل به یک عادت نهایدنه شده است.. است.فاده از رنگ‌ها و طرح‌های جذاب در دیوار راه پله‌ها می‌تواند به افراد روحیه بدهد و حتی به آنها کمک کند که راه پله را به جای آسانسور برای تردد در طبقات کمتر است.فاده نمایند.

راه‌پله ابزار اصلی جابه‌جایی میان طبقات است. و ارتباط بین طبقات را میسر می‌سازد. راه‌پله یکی از فضاهای مشاع در ساختمان به شمار می‌رود، البته در ساختمان‌هایی که آسانسور دارند رفت و آمد، اکثراً با این وسیله انجام می‌شود. آسانسور وسیله‌ای الکترومکانیکی است. که همواره احتمال از کار افتادن آن وجود دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه