سرامیک راه پله در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Ceramic staircase-1
Ceramic staircase-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


اجرای سنگ پله در ساختمان‌های فولادی و بتنی تقریبا مشابه است. و در هر دوی آنها ابتدا رمپ راه پله در زمان ساخت اسکلت ساخته می شود و  پله‌های سنگی که در بردارنده سنگ پیشانی و کف پله هستند در مرحله انتهایی که به مرحله نازک کاری معروف است. اجرا می‌گردد.

زمانی که وارد یک ساختمان نیمه کاره می شوید چیزی که در نگاه اول در ساختمان های چند طبقه توجه شما را جلب می کند رمپ راه پله های هستند  که با آجر و گچ به طور موقت پله گذاری شده است.. شاید برایتان سوال باشد که چرا همان ابتدا پله ها را نمی سازند تا بعد روی آن تردد کنند باید بگوییم که تردد وسایل سنگین و بالابردن مصالح ساختمانی  از روی پله آماده شده باعث می شود سنگ و سرامیک راه پله دچار آسیب شود در نتیجه اجرای سنگ یا سرامیک کاری راه پله جزء فعالیت‌های پایانی اجرای یک ساختمان است.. 

برای نصب سنگ بغل پله لازم است. که فاصله آن با دیوار به گونه ای باشد که فضای کافی برای ریختن ملات در پشت آن داشته باشید. این فاصله باید کم باشد چیزی کمتر از  تا سانتی متر است.. به طور کل برای اتصال سرامیک و سنگ بغل پله به دیوار از ملات ماسه سیمان با چسب کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. است.فاده از چسب کاشی راحتر از روش سنتی است.. در روش سنتی یعنی است.فاده از ملات سیمان و ماسه سرامیک ها را با کمک گچ یا گل در کنار دیوار در فاصله تقریبی تا سانتی متری می چسبانند و آنگاه در پشت آنها ملات را می ریزند. اگر از سنگ است.فاده می کنید لازم است. به جای گل از گچ است.فاده نمایید یا مانند برخی از بناها از میلگردهای خم شده است.فاده نمایید. این میلگردها را به دیوار متصل کرده و با اتصال به سنگ مانع حرکت آن می‌شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری