سرامیک راه پله در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Ceramic staircase-1
Ceramic staircase-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند


برای نصب سنگ بغل پله لازم است. که فاصله آن با دیوار به گونه ای باشد که فضای کافی برای ریختن ملات در پشت آن داشته باشید. این فاصله باید کم باشد چیزی کمتر از  تا سانتی متر است.. به طور کل برای اتصال سرامیک و سنگ بغل پله به دیوار از ملات ماسه سیمان با چسب کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. است.فاده از چسب کاشی راحتر از روش سنتی است.. در روش سنتی یعنی است.فاده از ملات سیمان و ماسه سرامیک ها را با کمک گچ یا گل در کنار دیوار در فاصله تقریبی تا سانتی متری می چسبانند و آنگاه در پشت آنها ملات را می ریزند. اگر از سنگ است.فاده می کنید لازم است. به جای گل از گچ است.فاده نمایید یا مانند برخی از بناها از میلگردهای خم شده است.فاده نمایید. این میلگردها را به دیوار متصل کرده و با اتصال به سنگ مانع حرکت آن می‌شوند.

سرامیک و کاشی‌ها با توجه به اینکه در انواع سایز و بافت و رنگ و شکل‌های متنوع موجود هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای راه‌پله شما می‌باشد. شما می‌توانید از بین آن‌ها سرامیک و کاشی با طرحی مناسب را برای راه‌پله‌ها و دیوار راه‌پله انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در این بخش از منزل‌تان ایجاد کنید.

راه‌پله ابزار اصلی جابه‌جایی میان طبقات است. و ارتباط بین طبقات را میسر می‌سازد. راه‌پله یکی از فضاهای مشاع در ساختمان به شمار می‌رود، البته در ساختمان‌هایی که آسانسور دارند رفت و آمد، اکثراً با این وسیله انجام می‌شود. آسانسور وسیله‌ای الکترومکانیکی است. که همواره احتمال از کار افتادن آن وجود دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس