سقف کاذب در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

False Ceiling-1
False Ceiling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


سقف‌های کاذب معمولاً از پانل‌های فولادی ساخته می‌شوند که از قاب‌بندی سقف‌ها آویزان می‌شوند. از آنجایی که بین سقف و کف آپارتمان ها با یکدیگر شکاف وجود دارد، صدا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. زیرا نیاز به عبور از شکاف در سقف دارد. برخی از سقف‌های کاذب از عایق های صوتی ساخته شده‌اند که با جذب صداهایی که از آنها عبور می‌کنند، انتقال صدا را بیشتر محدود می‌کنند.

شرکت پدیده پایدار صنعت ساختمان، که از شرکت های زیر مجموعه گروه بزرگ گلرنگ است.، با هدف تولید مصالح ساختمانی، با بهره مندی از فناوری های نوین و تجهیزاتی پیشرفته، اقدام به تولید دیوارهای پانلی سبک نموده است. که به خوبی می تواند در مقابل زلزله و آتش، مقاومت لازم را داشته باشد. ساخت این سازه های کاربردی که دارای قابلیت عایق حرارتی نیز هستند، این شرکت را به برندی معتبر در سطح جهانی تبدیل کرده و در لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش قرار داده است..

از دیگر شرکت های معتبر و نام آشنا در این حوزه، شرکت سایه بان سازان شکوه پردیس قم است. که توانسته است. تولیدات خود را ارتقاء داده و با محصولات مشابه خارجی، رقابت نماید. این شرکت در لیست بهترین شرکت های تولید کننده سقف کاذب و دیوارپوش است. و خدمات ممتازی را در جهت تولید دیوارپوش PVC و تولید سازه سقف کاذب در طراحی دکوراسیون داخلی ارائه نموده است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری