سنگ مصنوعی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Artificial Stone-1
Artificial Stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


کارشناسان فنی مجرب و داشتن مدیریت قوی و کارآمد از جمله بزرگترین سرمایه های شرکت کیمیا صنعت به شمار می روند که غالبا از نیروهای تحصیل کرده با مدرک مهندسی و رشته های مرتبط به فعالیت های شرکت با میانگین سنی سال می باشند. تلاش ما همواره بر این اصل است.وار بوده است. که از مهندسان و متخصصان خلاق و مستعد دعوت به همکاری نموده و پس از ارتقا سطح توانایی با برگزاری دوره های آموزشی مختلف، مهارتها را به نیروهای جدید منتقل نماییم.

شرکت کیمیا صنعت محصولات و خدمات جامعی در زمینه ساختمان، تولید دستگاه های سنگ مصنوعی و آموزش و همچنین مشاوره و مدیریت کارگاه های تولید قطعات بتنی و تامین مواد اولیه رنگ و رزین و همچنین روان کننده های پایه پلی کربوکسیلات ارائه می دهد.

معمولا ﻣﻮادی ﻛﻪ ﺑﺮای ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺳنگ ﻣﺼﻨﻮﻋﻲ ﺑﻜﺎر ﻣﻲ رود به گونه ای تعیین می شوند ﻛـﻪ محصول نهایی ﺑـﺮای است.فاده در ﻛﺎرﻫـﺎی داﺧﻠﻲ و ﺧﺎرﺟﻲ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن چه در ﻛﻒ و ﭼﻪ در ﻧﻤﺎ اﻳﺪه‌آل و مناسب ﺑﺎﺷﺪ. فناوری ﺗﺮﻛﻴﺒـﻲ وﻳﺒـﺮه-ﭘـﺮس و ﻧﻴـﺰ ﺑﻜـﺎر ﺑﺮدن ﻣﻮاد ﻃﺒﻴﻌﻲ ﺳﻨﮓ در ﺗﺮﻛﻴﺐ آن از ﺟﻤﻠﻪ ﻣﺮﻣﺮﻫﺎ، ﺳﻨﮕﻬﺎی ﻛﻠﺴﻴﺘﻲ، ﮔﺮاﻧﻴﺖﻫﺎ، و ﺳـﻨﮕﻬﺎی ﺳﻴﻠﻴـﺴﻲ ﺑـﻪ ﻫﻤﺮاه ﺳﻴﻤﺎن و ﻣﻘﺪار ﻛﻤﻲ آب ﺧﻮاﺻﻲ ﺑﻪ ﺳﻨﮓ ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ %۵ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﻮاص ﺳﻨﮓ ﻃﺒﻴﻌـﻲ را دارا ﺑﺎﺷـﺪ.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه