شیشه خم در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

curved glass-1
curved glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


نوع دیگری از شیشه های خم طرح دار که با است.فاده از رنگ اکریلیک حروف الفبا به صورت سنتی روی شیشه شیشه طراحی می شود ، این نوع شیشه ها اغلب به عنوان پارتیشن شیشه ای کاربرد دارد ضمنا شیشه خم اکریلیک یک اثر هنری و بسیار زیبا محسوب می شود و مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به هنر در سراسر دنیا قرار گرفته است. .

شیشه های خم که به Glass Bent  نیز معروف هستند در واقع همان شیشه های معمولی هستند که مجدداً گرم و شکل داده می شود و سپس در یک قاب فلزی قرار می دهند تا شیشه به حالت مورد نظر در بیاید و پس از سرد شدن در همان حالت باقی بماند. اما مهمترین مسال در شیشه خمیده، مساله انحراف یا شکست نور است.. زیرا این شیشه ها بیشتر در نمای ساختمان، سیستم های تصویری و صنعت خودروسازی است.فاده میشود و بسیار حائذ اهمیت است. که تصویر به خوبی از پشت شیشه ها دیده شود.

شیشه خم است.اندارد (SBG) ، با بیش از سال تجربه در تولید با کیفیت ، به عنوان منبع واحد برای تمام نیازهای شیشه ای معماری و تزئینی شما ظاهر شده است.. SBG با تلفیق چندین دهه صنعتگری و پیشرفت در صنعت ساخت شیشه ، خود را به عنوان اصلی ترین تأمین کننده محصولات شیشه ای مسطح و 



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن