شیشه دوجداره در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

double glazed window-1
double glazed window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


همچنین نکته ای که در اینجا قابل ذکر است. در شیشه های دستی یونیل نیز از چسب اولیه است.فاده نمی گردد، از همین روی امکان تزریق گاز آرگون وجود ندارد به دلیل آنکه آب بندی اولیه برای آن صورت نگرفته و همچنین گاز آرگون از درون شیشه فرار می کند.

شیشه های دوجداره مشجر شیشه ای است. به صورت مات با گرمای متفاوت تولید میشود.شیشه های دوجداره مشجر در مکانهایی است.فاده می شود که احتیاج به عبورنورهست ولی نیاز به دیده شدن سمت دیگر آن نیست است.فاده می شود.امروزه این شیشه های مات و شیشه های دوجداره مشجر هم با تکنولوژی همراه شده است. ودرانواع مدل های طرح دارهم تولید می شود.

دستگاه گاز آرگون توسط حسگرهای خود میزان گاز آرگون را تأیید کرده و سپس با اعلام آلارم عملیات را متوقف می کند. سپس اپراتور بر روی دوقسمت ورودی و خروجی درپوش قرار می دهد تا گاز آرگون تزریقی از درون شیشه دوجداره  خارج نشود و شیشه به مرحله بعدی ارسال می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن