شیشه دوجداره در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

double glazed window-1
double glazed window-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


پرده کرکره بین شیشه دو جداره نوعی از پرده کرکره ای از جنس آلومینیوم می باشد، که در بین شیشه دو جداره جایگذاری و عایق شده است..از جمله مهمترین مزیتهای شیشه دوجداره کرکره دار میتوان به محفوظ شدن از حرارت ناشی از گرم شدن پرده بدلیل تابش آفتاب و همچنین محافظت از نور بهداشتی بودن پرده به دلیل ایزوله بودن از محیطهای داخلی و خارجی،عدم خرابی یا شکستی به دلیل در دسترس نبودن و شیک و زیبا بودن اشاره نمود.

شما جهت ثبت سفارش شیشه دوجداره یا چندجداره به صورت سکوریت و خام همین حالا می توانید به صورت آنلاین در سایت مجموعه و یا تلفنی با ما تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان فروش در اسرع وقت شما را راهنمایی و سفارشتان را ثبت نمایند: شماره تماس: ۸۸۵-۸۸۵-۸۵۵-۸۵۵

شیشه های دوجداره ضد گلوله و ضدسرقت نوعی شیشه دوجداره لمینت می باشد که با افزایش تعداد لایه های شیشه و طلق بوجود می آید مقاومت این نوع شیشه های دوجداره بصورتی است. که پس از اصابت گلوله با وجود اینکه شیشه شکسته می شود ولی فرو نمی ریزد و گلوله از آن عبور نمی کند و امکان عبور از آن به هیچ صورتی وجود ندارد .



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه