شیشه دکوراتیو در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Decorative glass-1
Decorative glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


شیشه دکوراتیو سند بلاست از پاشیدن ماسه به روی شیشه ساخته می شود. این شیشه ها که به روش پاشش ماسه دکوراتیو می شوند مات هستند و می توانند برای حمام و دیوار اتاق ها بسیار کاربردی باشند. شیشه‌های دکوراتیو سند بلاست قابلیت طرح پذیری خوبی دارند و به راحتی می‌توانید طرح دلخواه‌تان از جمله لوگوی شرکت‌تان را روی آن ایجاد کنید. در واقع شیشه‌های سند بلاست را می‌توانید برای تمام مکان‌ها و با کاربردهای متفاوت است.فاده کنید تا محیط از سادگی و یکنواختی خارج شود.

شیشه دوجداره دکوراتیو تشکیل شده از پروفیل های باریک و آلومینیومی است. که آن را در بین دوجداره شیشه قرار می دهند و در مدل ها و طرح های گوناگون و زیبا با رنگ های سفید و طلایی ارائه می کنند. در واقع این نوع شیشه با تنوع طرح و اشکال هندسی با سبک کلاسیک به فضای مورد نظر جلوه خاصی می بخشد.

از گذشته های دور از شیشه دکوراتیو در بسیاری از شاهکارهای معماری دنیا مورد است.فاده بوده است.. این شیشه ها در هنگام تابش آفتاب جلوه ای منحصر به فرد به ساختمان می بخشند. برای مثال اگر به شهر زیبای شیراز سفر کرده باشید و مسجد نصیر الملک را دیده باشید است.فاده از شیشه دکوراتیو در کنار شاهکار معماری ایجاد شده زیبایی خیره کننده ای دارد که آدمی را جذب خود می کند. شیشه دکوراتیو به دلیل زیبایی و ایجاد نمای بی نظیر در مساجد، اماکن فرهنگی و خانه ها مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری