لولای درب در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

door hinge-1
door hinge-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


لولا گازور در بین انواع لولا به دو صورت است.اندارد و زاویه دار ساخته می‌شود که معمولاً لولای زاویه دار به صورت ، ، درجه در بازار موجود می‌باشد و بیشتر در مکان‌هایی که از لحاظ اندازه است.اندارد نیستن مورد است.فاده قرار می‌گیرند. 

تولید کننده های محترم برای اینکه تفاوت خود را با رقبای خود به سطح بالاتری برده و در کلاس دیگری محصولات خود را معرفی کنند حتما و بدون شک این لولای درب لولایی که بدون تردید قابل رقابت با رقبای خارجی خود می باشد را امتحان کنند .

پارس فیدار صنعت طیف وسیعی از لولاها و دستگیره‌ها را ارائه می‌دهد که برای اطمینان از حداکثر راحتی ، با در نظر گرفتن فازهای است.اتیکی و دینامیکی عملیات و تنش‌های چرخه‌ای که این عناصر تحت تأثیر قرار می‌گیرند، طراحی شده‌اند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن