لولای درب در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

door hinge-1
door hinge-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


برای ساخت کابینت‌های صنعتی همچون سوئیچ کابینت، علاوه بر کاربرد باید به دوام و کیفیت یراق‌های است.فاده شده برای آن نیز توجه داشت. انواع لولا پلاستیکی صنعتی در سایزها و مدل‌های گوناگون تولید شده است.. از طرفی جنس این لولاها باید طوری باشد که در برابر ضربه و آسیب مقاوم می‌باشد.

لولای پروانه ای دارای لولاهای فنری دوتایی کامپوزیت با زاویه باز شدن درجه شامل پیچ برای تثبیت بر روی لنگه درب می باشد کامپوزیت لولا فنری دوگانه برای درب های چرخش لولاهای فنری دوتایی برای درهای چرخشی – لولای فشرده و در عین حال مستحکم که برای درب ها است.فاده می شود.

در طراحی ظاهری این محصول که نسبت به مدل های قدیمی تر بسیار تغییر کرده و ظاهری متفاوت تر به خود گرفته بسته به انتخاب تولید کننده های محترم می توانند از این نوع مدل است.فاده کرده و در ترکیب با قفل های درب لولایی کیفیت کاری خود را از لحاظ ظاهری بسیار بالا برده و در بین رقبای خود متفاوت تر ظاهر شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه